اخبار

۱ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

صنعت تولید مواد کراتینه مو، به سوی ارگانیک شدن پیش می‌رود. این روند، باعث می‌شود که به مزایای آن اضافه شده و از معایب آن کم شود.

کراتینه مو باید درست انجام شود. فراموش نکنید که حتما یک متخصص زیبایی آموزش دیده، باید این‌کار را انجام دهد و در غیر این‌صورت، مشکلات زیادی گریبان‌گیر شما و موهای‌تان خواهد شد. 

در ادامه به برخی از فواید کراتینه مو اشاره می‌کنیم. همه این عوامل در کنار هم کمک می‌کنند تا موهای شما ظاهری سالم‌تر و جذاب‌تر داشته باشند.

تاثیرگذاری فوق‌العاده

کراتینه مو با تاثیرگذاری فوری و قوی، همراه است. اگر از نظر فر بودن و وز بودن موها، در بدترین شرایط ممکن هم باشید، کراتینه مو، این قدرت را دارد که موهای شما را نرم، صاف و براق نماید. البته، این تحول تا حدود ۳ماه، ماندگاری دارد و پس از آن، موهای شما به حالت اولیه برمی‌گردد.

البته فراموش نشود که شامپو کراتینه در نگهداری موهای کراتینه بی تاثیر نیست و یکی از شامپوهای مناسب کراتینه را میتوان شامپو ریو معرفی کرد.

بهبود کیفیت ساختار مو

وقتی مو را کراتینه می‌کنید، تا حدود ۳ ماه، نیازی به استفاده از وسایل حرارتی (مثل اتوی مو و سشوار) و محصولات نرم‌کننده ندارید و می‌توانید موهایتان را به‌راحتی شانه کنید و حالت دهید. پس از کراتینه مو، حفره‌های ساقه مو با کراتین پر می‌شود و بافت موهای شما نرم‌تر و براق‌تر می‌گردد و به‌دنبال آن، میزان وز شدن مو کاهش پیدا می‌کند. همچنین، ساختار و بافت موها به‌قدری بهبود پیدا می‌کند که شرایط مختلف آب و هوایی نیز نمی‌تواند موهای شما را وز و مجعد نماید. تا حدی‌که آب و هوای مرطوب و یا حتی باران هم نمی‌تواند مشکلی برای صافی موهای شما ایجاد نماید.

مراقبت های کمتر

کراتینه مو در مقایسه با بسیاری از روش‌های صافی و نرم کننده مو، به مراقبت‌های کمتری نیاز دارد. در واقع، اگر موهای خود را کراتینه کنید، برای مراقبت از مو به محصولات مراقبتی مانند اسپری مو، موس و کرم تقویت کننده، نیازی ندارید.

تقویت موها

ترکیباتی که در تولید کراتینه مو استفاده می‌شود علاوه بر فوایدی که در بالا مطالعه نمودید، باعث تقویت ساقه مو نیز می‌شوند. این مواد به ساقه موهای شما نفوذ کرده و موجب بهبود آنها می‌گردد. از سویی، پر شدن حفره‌های مو با کراتین نیز تاثیر فوق العاده‌ای بر تقویت موهای شما خواهد داشت.

  • neda talat