اخبار

  • ۰
  • ۰

عرق کردن و بوی نامطبوع یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد با آن دسته و پنجه نرم می‌کنند. در فصل تابستان به دلیل گرمای هوا تعریق بدن بیشتر می‌شود. به همین دلیل افراد به دنبال دئودورانت و ضد تعریق‌های مختلف در بازار می‌گردند. گاها به دلیل انتخاب نادرست دئودورانت و یا ضد تعریق به دردسر می‌افتیم. به همین دلیل در ادامه به معروف‌ترین ضد تعریق‌های موجود در بازار و ویژگی‌هایشان می‌پردازیم.

تفاوت دئودورانت و ضد عرق

یکی از نکاتی که بسیاری از افراد نسبت به آن بی‌توجه هستند، تفاوت بین دئودورانت و ضد عرق می‌باشد. در ابتدا باید بدانید که شما به دنبال ضد عرق هستید یا دوئودورانت و یا شاید هم هر دو ؟!

ضد عرق‌ها در واقع با وظیفه مسدود کردن مجرای عرق و کاهش تعریق و بوی بد آن را بر عهده دارند. در صورتی که دئودورانت‌ها حاوی مواد خوش بو و ضد عفونی کننده‌ای هستند که با باکتری‌های سطح پوست مقابله می‌کنند. دئودورانت‌ها برای کاهش تعریق ضعیف‌تر از ضد عرق‌ها عمل می‌کنند.

البته در بازار نمونه‌های مختلفی از اسپری‌های ضد عرق موجود می‌باشد که هم کار ضد عرق و هم کار دئودورانت را انجام می‌دهد.

ویژگی‌های ضد تعریق و دئودورانت خوب

  • عدم تحریک پوست

  • عدم ایجاد لک

  • خشک شدن سریع

  • بسته‌بندی و استفاده آسان

  • ماندگاری روزانه

  • عطر و بوی مناسب

  • مبازه با عرق بدن و بوی بد آن

محصولات داو

محصولات داو معمولا بدون الکل بوده و هیچ لکی را به جا نمی‌گذارند. این محصولات از پوست زیر بغل مراقبت کرده و تا 48 ساعت ماندگاری دارد. بسیار از محصولات داو با کرم مرطوب کننده غنی شده و پوست را لطیف و نرم می‌کنند.

محصولات نیوا

محصولات نیوا دارای رایحه‌ای خوشبو می‌باشند. با استفاده از محصولات این برند پوست زیر بغل لطیف و نرم می‌شود. ماندگاری آن‌ها معمولا 48 ساعته بوده و بدن شما را در این مدت ضد عفونی کرده و خوشبو نگه می‌دارد.

در فرآیند ساخت محصولات نیوا از الکل و اتیل استفاده نمی‌شود. به همین دلیل پوست شما دچار حساسیت نخواهد شد. اگر فعالیت زیادی دارید که منجر به تعریق می‌شود، می‌توانید از محصولات ضد تعریق و خوشبوکننده این برند استفاده کنید.

محصولات سکرت

محصولات سکرت با رایحه دل انگیز بدن شما را معطر و خوشبو نگه می‌دارد. این محصولات دوام خوبی داشته و حس خنکی و تازگی را به شما منتقل می‌کند. با استفاده از ضد تعریق‌های این برند به سرعت خشک شده و زیر بغل را مرطوب نمی کند. یکی دیگر از مزایا محصولات سکرت می‌توان به عدم ایجاد لکه و سفیدی روی لباس اشاره داشت.

در هر زمانی از شبانه روز می‌توانید از محصولات ضد تعریق و خوشبوکننده این برند استفاده کنید.

محصولات میتچام

محصولات ضد تعریق میتچام از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دوام 48 ساعته دارد. این محصولات بلافاصله بعد از استفاده خشک شده و حس نم و رطوبت را به شما منتقل نمی‌کند. محصولات برند میتچام از ایجاد بوی نامطبوع بدن جلوگیری کرده و هیچگونه رد و خطوط سفیدی روی بدن و لباس به جای نمی‌گذارد.

جمع بندی:

تمامی برندهای ذکر شده جزء برندهای محبوب و پرطرفدار در ایران می‌باشند. فقط دقت داشته باشید که محصولات ضد تعریق آقایان و خانم‌ها متفاوت هستند. تعریق آقایان در مقایسه با خانم‌ها بیشتر است و بوی تندتری دارد. به همین دلیل محصولات مخصوص آقایان کمی از نظر عملکرد و رایحه کمی قوی‌تر از محصولات ضد تعریق خانم‌ها می‌باشد.

 

  • ۰۰/۰۶/۰۹
  • neda talat

نظرات (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی